lies

Alla inlägg under februari 2010

Av lies - 28 februari 2010 21:05

Japp, ännu en vecka är snart över höhö 
Jag har kommit på att de senaste veckorna har gått asfort, men jag klagar inte :)

LOV snart, jag gillaré. 

Vi ska till Åre och göra backarna farliga eller nått mohahaha ;) 
och Magster jag vet att du kommer sakna mig när jag är borta men stå ut jag kommer tillbaka eventually, om jag inte åker vilse och aldrig mer hittar tillbaka ;D


Och just! magda såg att 10 things i hate about you finns som serie, vilket resulterar till att jag har sett 4 avsnitt idag och funderar på att se ett till nu innan jag går och lägger mig.

Då har jag sett halva säsongen, och andra säsongen kommer ut i slutet av mars, värt att vänta? Nej höhö ;D  


Kunde inte se avsnittet nu, har använt upp tiden skulle jag tro hah xD och jag måste bara säga att det är en SÅN serie som marcus skulle sagt hahah ;)




<3 





Av lies - 25 februari 2010 22:52

Du har kommit rätt. Det är hit du har velat komma hela ditt liv.



Okej blogga är verkligen inte min grej, men ändå sitter jag här och skriver höhö 


Bara för att Magsteer får sina idéer lite då och då haha ;) 

Ojoj den kvinnan! Jag färgade i alla fall håret på henne igår, jag är BÄST!

Det var ju bara min andra gång och jag spillde ingenting på golvet

*klapp på axeln* :D

Och jaa vi ska göra nått åt bloggen, sometime. 
När jag känner att jag kan ta lite av min dyrbara tid haha ;)


Hejdååå, like oh my goood!  





Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards