lies

Alla inlägg under mars 2010

Av lies - 28 mars 2010 19:40

Alltså igår, gud va kul vi hade. Länge sen man skrattade så mycket HAHA.

like oh my god. Roligast var ju att klippa ihop filmen höhö ;) Vi drack red bull och åt, åt, åt, gjorde film, åt. Och dagens schema har varit ungefär likadant fast istället för att göra en film så pluggade vi fysik, och istället för att dricka red bull så drack vi sockerfri red bull = inte gott höhö ;)  


Ska fortsätta men min strykning nu jag, sen blir lite fysik och one tree hill innan sängen, thumbs up! :D

   

       

Av lies - 28 mars 2010 03:27

Av lies - 28 mars 2010 03:11

Om ca 10 minuter ligger den superduperbästa videon uppe på Youtube!

Håll andan!!!!!!

Av lies - 26 mars 2010 18:57

Jag fattar inte ens att jag väljer att sätta mig vid datorn frivilligt idag. Vi hade prov idag. Solidworks, satt vid datorn sisådär 3 timmar och 40 minuter sen hann vi med 20 minuters lunch innan en och en halvtimmes

digitaltskapande = ännu mer dator. HURRA. Livet är funfunfun.

Men nu är det bara ett prov kvar innan lovet, eller bara och bara, det är fysikprovet kvar som jag verkligen inte fattar någonting av. Helt ärligt, bara ologiskt alltihopa. OCH jag vill inte veta vilken laddning en elektron får när den kommer in i ett fält. 


Ikväll ska jag vara hemma, göra ingenting. askul. Men har man ingen skjuts så får man stanna hemma ;P men jag klarar mig som fina firren i plurret så att säga ;) 

I morgon ska jag  vara med magster It was a long time ago. Vi ska äta couscous och räkor tror jag, blir nog gott de ;)


Jag ska kolla på uppdrag granskning nu jag.


HOJ 

Av lies - 24 mars 2010 21:10

Sitter med en piggelin i handen och ett glas apelsinsaft framför mig, aasgott :D

inte tillsammans då men jaa var för sig ;)

Marcus har typ nyss åkt hem, vi skulle plugga fysik, det sket sig.

Har inte gjort nånting, hehe oops ;) Slutade vid ett idag så jag, marcus, mäjt och olle gick och fikade på waynes, kladdkaka ojoj :U 

Sen kom vi hem, vilade, och tyckte att det var onödigt att börja med fysiken innan maten, det orkar man ju inte. Mami kom hem vid halv 6-6 med en fet familjepizza, TJOCKAAAA NURAAA JENNY! så skulle det kunna låtit men nää skulle inte tro det ;) fast ändå åt jag alldeles för mycket, men det gillar vi ;P 

Sen när vi hade ätit var det typ bara en timme kvar tills marcus buss skulle gå så då var det inte heller nån mening att göra fysiken höhö SÅ KAN DET GÅ! 


okeej det här var ointressant.


http://www.ahlgrensbilar.com/kampanjer/hitmaskinen/mixer/?pageid=2

Klicka på länken och rösta på koffers låt, han kan vinna en årsförbrukning av bilar, låten är just nu bidrag 9 just nu i alla fall, TheSongofHappiness heter den, uppdatera sidan och rösta om och om igen :D (tummen upp)


Av lies - 23 mars 2010 18:16

Sitter hos marcus nu, vi borde plugga fysik, men det är tråkigt så vi har inte börjat än höhö ;) Håller på att bränna one tree hill istället, mycket roligare (y) Du ska få låna alla skivor av mig sen magster, har snart alla säsonger *dreeegel* 


Vi hade prov idag, i spanska. Det är så jobbigt med språkprov, för jag går alltid ut från klassrummet, och tänker antingen gick provet asbra eller asdåligt, och det känns relativt lätt när man gör det men får ändå känslan av att man har missuppfattat allt höhö ;) men så kan det gå, det löjjsé :D


Fick även tillbaka omprovet i fysiken idag med, 17/22 och ett poäng för bra lösning *klapp på axeln* och Gösta sa att det var bra resultat, fick en svag chock av att höra honom säga det kaaaanske höhö höhöhö ;)


HAHA just! Jag och Magda var först in i matsalen idag, DET är stort! ojoj, det var ju nästan att man fick beslutsångest om vart man skulle sitta, fick ju välja precis vilket bord man ville! Alltså seriöst vi tycker det är coolt, hur intressant är vårt liv liksom, kanske ska göra någonting av det hahah xD


Ska göra fysiken nu i alla fall, vi ska lära oss om magnetfält, strömmar, kraften, fältstyrka, inducerad spänning. kul. JÄTTEKUL. verkligen. älskarmittliv_92@hotmail.com


men HEJDÅ!

Av lies - 21 mars 2010 17:42

Klockan är snart 6, vad har jag åstadkommit idag? I N G E N T I N G .

Sitter fortfarande i pyjamasen liksom, kanske borde duscha så jag blir lite mindre ofräsch i alla fall höh ;) 


Igår följde jag med marcus familj till sundsvall, mycket trevligt. Dom hämtade mig vid 08.45 åkte sedan vidare mot ikea och birsta, var väl framme runt elva :) När vi kommit fram delade vi upp oss, gick dit man ville liksom ;) Köpte inte så mycket, bara ett par skor från skorett och en tröja från monki. Kände att tygskorna var ett väldigt bra köp så här dags när vi fortfarande har 1,5 m höga snödrivor här, jaja dom får väl ligga i garderoben till våren, som känns väldigt långt borta just nu *sucken*. Marcus följde med mig hem efter sundsvallstrippen, man var ju lite trött så att säga xD


ska träna spanskaord nu - prov på tisdag o: 


m<3

Av lies - 19 mars 2010 17:45

Har nyss ätit, tacos, för er som kände er intresserade hähä ;)

Skolan har varit asseg idag, kändes som att dagen var HUR lång som helst och aldrig ville ta slut, och det är den ju inte nu heller höh så kan det gå ;) 

HAHA vi fick baguetter med vitlökssmör i skolan idag, det är stort för att vara på parkskolan, luktade massa äckel ur munnen resten av dagen höhö. Vi fick ju bullar på skolan idag också, av den kristna skolgruppen, dagen blev fulländad av all mat ;) Allt du tänker på är mat LOL. 

Vi hade prov idag också, i naturkunskap, tror att det gick okej. Men man vet ju aldrig, inte med provet jag hade igår heller, men vi få la se ;D


Snart ska jag ta bussen till marcus, ska testa bränna över one tree hill bland annat, sen blire bröllopsfotografen, Danni Nordi tyckte ju den var bra så jaa kör till ;)

Ska väl kanske dra mig mot bussen snart ;)


Tjaahråå 



Ovido - Quiz & Flashcards