lies

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av lies - 3 mars 2010 22:03

Har nyss sett klart tionde och sista avsnittet av 10 things i hate about you har sett alla utom det femte som inte vill fungera?

Meeen det löjjsé som alltid höh ;D 


I morgon äre skola igen, känns ju lite små drygt, men vad ska man göra, det är bara att gå dit och låtsas om att man inte alls längtar till lov eller så. Ett lov som är väl behövligt för mig del, like oh my good! Vi får tillbaka matteproven i morrn, känns ju väldigt lungade... eller inte! 


Kan ju dela med mig av en låt hähä,
enjoy (A)

http://www.youtube.com/watch?v=qF1wZQzpeKA




m<3

Av lies - 3 mars 2010 14:57

Har nyss kommit hem, vi har haft friluftsdag idag så vi for till hallonbacken. 

Började med att jag och magda försov oss till typ tio i 9, sen vare bara upp och äta frukost och fixa klart fikat.

Sen fick vi lov att skynda oss jättemkt till bussen, hade astung väska, när vi kom fram så var bussen typ 6 min sen så vi hade hunnit även om vi hade gått :P  

Men det är okej :) 

Vi var i hallonbacken typ 2 och en halvtimme fikade bland annat, sen for vi på piccachu och åt pizza höhö ;D 

Sitter i underställ och dricker varm saft nu, asgott :D


Åh just jag och magda for på friskis&svettis igår, skulle vara medelgympa  men när vi kom dit visade det sig att det att det var puls medel, den där Elisabeth som skulle ha gympan var på semester. Bara sådär liksom får man göra så?!?

Men det gick bra jag och magster är ju nästan tränade nu så vi klarade passet utan större skador i leder och ben ;) När vi kom hem bakade vi muffins med dumle och marshmallows, goda men lite brända (a) finns även en film från igår höhö höhöhö ;) vi gick i alla fall på typ - - - + igår (y) såg oxå på 10 orsaker att hata dig, vi gillareeen ;D


långt inlägg det här ojoj så kan det gå ;)

men hejdå 


Skapa flashcards