lies

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av lies - 4 mars 2010 20:12

Skrev nyss ett inlägg men eftersom mitt internet vägrar att samarbeta så är det bara att skriva om, gör om gör rätt höhöhö ;)

For på friskis&svettis och tränade idag, kändes mycket roligare än att plugga konstruktion i alla fall. Allt om w, wö, wu, e, eö, eu Ix-x och Iy-y känns bara förvirrande. Och jag känner verkligen inte att jag kommer ha särskilt stor användning av det senare i livet heller, så det känns ju jättevärt att ha det haha. Skönt att vi bara läser konstuktion A i alla fall ;) Men i morrn kommer provet vara över och jag kommer kunna känna mig fri som en fågel igen, i alla fall tills sportlovet är över då 5 prov väntar. 


Idag vare i alla fall en slapp dag, kom till skolan och tänkte att det skulle bli en lång dag men nää, hade en lektion höhö. Det enda vi gjorde då var att lyssna på när björn hade genomgång och fika asgoda muffins som Picki hade gjort :U Sen blev det ingen svenska eller fysik för att data hade valt att lämna oss för dagen och åka till Umeå, och då vare ju bara att gå till Olle och fråga snällt om man fick göra matten tidigare. Vi fick gå hem :) slutade alltså 10.50 idag egentligen haha jag gillaré :D 


http://www.youtube.com/watch?v=G6nOhCzRN4Y


Nää nu tror jag att jag ska plugga lite och lära mig skillnaden på allt, HAHA lycka till säger jag bara xD 


Hare gött ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards