lies

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av lies - 7 mars 2010 17:13

Klar nu, tog bara ca 4,5h. 

jättekul. 


Sitter och lyssnar på YMCA nu i alla fall, gillar den ;) 

Funderar på om jag ska se en till film eller nått, vad ska jag annars göra liksom? INGENTING? Såg Yes man tidigare, tycker den var bra :) kanske blir the notebook eller nån sen :)  





.

Av lies - 7 mars 2010 15:23

jag är less på att stryka.

Av lies - 7 mars 2010 12:44

Alltså jag är så sjukt less på söndagar, man gör aldrig nånting.

Man bara äter och sitterhela dagen, speciellt när det aldrig går några bussar på söndagar och man är så långt ifrån man kan för att ens ta körkortet.

Menmen sånt får man leva med höhö, ska snart ta handen ur röven och börja stryka fetaste högen med kläder, aaaskul. verkligen. roande. 

Sen måste jag börja planera vad jag ska ta med till Åre och vilken väska som passar bäst, så sjukt jobbigt att packa. 


Vi hade trevligt hos Koffs igår i alla fall, han bjöd på päronpaj och glass (y) och det gick bra att jobba också, man kunde höra Brolles toner ut i hela fjällräven center höhö ;D 


NU ska jag stryka! 

puss

Ovido - Quiz & Flashcards