lies

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av lies - 13 mars 2010 22:17

Hemma  från Åre nu, jag gillaré :)

Det var ett bra läger med massa trevligt folk, men jag har typ ont i hela kroppen nu höhö ;)

Det har dock varit dåligt väder med massa snö och regn, så alla liftar var inte öppna och vissa backar blev som puckelpistar hah xD

Lyckades ju såklart göra illa mig första dagen också, men det är okej.

Det gick ju bra i alla fall ;) 


Den här dagen har varit aslång, blev väckt vid 9 sen vare frukost, sen packa och städa rummet. Efter det skulle alla hjälpa till att städa huset, sen blev det 5 timmars lång bussresa hem. Var framme i stan vid 5, åkte till Linda en snabbis och sen vare bara ner till arenan för att jobba, men nu är jag hemma känns ganska skönt med två dagar ledigt innan skolan börjar igen (y) 


HAHA juste vår kiosk vann ju kiosktävlingen i år igen xD eller SÄLtävlingen som dom hade skrivit på pappret, tror dom missade någon bokstav där ;) det gick i alla fall ut på att man skulle sälja så många chipspåsar som möjligt :P Det roliga var att vi vann fast vi inte ens försökte hah ;D


aja, ska väl typ gå och lägga mig snart antar jag ;)



marcus<3


Skapa flashcards