lies

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av lies - 15 mars 2010 21:43

Försöker få ipoden att visas direkt på bloggen istället för att den bara visas när man går in på presentationen. JOBBIGT! men det är okej höhö ;) 


Idag vaknade jag vid halv tio av att mamma ringde, jag vägrade kliva upp och svara så jag tänkte att om jag låter det ringa så lägger hon väl på så småningom men nää, självklart så fortsätter det ringa hur många signaler som helst. Orkar ändå inte kliva upp men då var jag ju redan klarvaken. Så det var bara att kliva upp, sen väckte jag ju såklart marcus med mitt sms hehe oops ;) 


Åkte till honom när jag ätit frukost och gjort allt man borde göra innan man vistas utomhus höhö, var väl hos han vid halv 12 ungefär, kul att det tar typ en timme att ta sig dit med bussen. jättekul. 
När jag varit där en stund ville mattias att vi skulle följa med ut på en prom med han och magda och som dom polers vi är så följde vi såklart med, slutade med att vi stod inne i geneskolan och hälsade på deras gamla lärare hähä :P

OCH MAGDA HAR SAKNAT MIG MASSOR! I just know it ;) 


sen åkte vi in till stan för att marcus skulle ha trumlektion och jag skulle köpa nödvändiga grejer, som usb-minne, dvd-skivor och en nagelfil(och jaa det är nödvändigt) 


Sen for dom och gymmade, duktiga är dom! speciellt stolt över thaa bruuud som klarade sig på gymmet utan mig.


jobbit med ett långt inlägg, meeeen jag ska sova nu höhö 

Skola i morrn, INTE OKEJ! 


well, godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards