lies

Alla inlägg den 1 april 2010

Av lies - 1 april 2010 21:35

1 april idag, hade fysikprov, vilket skämt. Helt otroligt va dåligt det gick, tycker inte om fysikeeen O: GOSH. Vare nån det gick bra för liksom? förutom marcus då, vilket inte gjorde mig särskilt förvånad, men det är bra :D glad för hans skull i alla fall :) 


Åker till Åbosjö i morrn, tidigt, känns ju väääldigt lockande första dagen på lovet och allt *sucken*. Menmen, det löser sig alltid som jag brukar säga höh, jag får ju mat, och massa godis hehe hehehe. JAG ska ju till och med laga maten i morrn,  jag är såå duktig *klapp på axeln*. 


Och marcus åker till trollhättan i morgon och är borta hela lovet, kul för han, tråkigt för mig, jag kommer sakna honom massor men jag överlever as always. Men jag och Mäjt har ju planerat in en middag när jag har kommit hem

i alla fall, och magster och co. får också komma :) och nu sa inte jag henne för att favvorisera jag looovar höhö ;) men det blir brare. Sen ska jag klippa mig också, kort och rött eller hur vare? :D 


m<3

Ovido - Quiz & Flashcards