lies

Alla inlägg den 11 april 2010

Av lies - 11 april 2010 14:13

Det var trevligt hos morgan igår, och maten blev god, trots att vi råkade använda en veckas gammal mjölk höhö, men jag mår bra i alla fall, så det var nog inte så farligt ;) Räkmackor till förrätt, lasagne till middag och cheescake till efterrätt. aaasgott :U Vi spelade Trivial Pursuit på xboxen, jag och morgan var bäst egentligen, vi ville bara inte att dom andra skulle få veta nått så vi gjorde så att vi förlorade höhö, eller? sen kom surtanten och sa att vi levde om för mkt, då var klockan 19.00 inte okeeej, vi traskade ner till monkis mamma sen istället efter att morgans pappa ringde till han och sa att surtanten hade ringt till han oxå ;)

ajaaa. 


Jag har varit asduktig idag, jag har hjälpt pappa att byta däck på bilen. och snäll som jag är så erbjöd jag mig att tvätta bilen med, så min papa blev glad att han slapp :) OCH nu sitter jag och kollar lite på engelskaglosorna inför provet på onsdag, duktigt jenny! ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards