lies

Alla inlägg den 25 april 2010

Av lies - 25 april 2010 14:46

Är hemma nu, håller på att stryka. 

Det var skönt att cykla hem från magda idag, soligt och varmt. Det är vår, solglajjorna satt på rätt plats och en nyckelpiga satt på mitt ben, tummen upp. 

I morrn ska jag och magstaaah baka vitchokladkaka :D sen ska hon färga mitt hår och hjälpa till att spara ner spanskafilmen så det blir perra ;D 


NU ska jag fortsätta med strykningen hehe ;) 


Måste ju säga att vi cyklade till burger king och drack milkshake oxå det var asgott! (y) sen for vi till UH och lyssnade på Tillit som körde cafémusik, duktiga ärom, sen ville jag och magster spela kort, men vissa verkade inte så sugen sen fanns det ingenstans vi kunde vara så vi åkte hem och sov istället höhö ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards