lies

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av lies - 16 maj 2010 18:10

Alltså hare varit bra väder i helgen eller vaaad? Me likee ;) 

Skönt med långhelg i alla fall :U Den har varit great :) 

I fredags gick vi på örnexpo, satt på en bänk där i tre timmar och väntade på Rickard och Patriks tur i backstaplingen, fett jobbigt alltså höhö Men båda två klarade ju över 20st så dom fick pris, så det var ju väärt ;) gick sen ner till stan och åt kycklingsallad, asgott (y) och självklart blev det en glass i hamnen :) sen gick vi upp till patrik och kollade på avatar, hur kan man inte gilla den filmen liksom? ;) Jag och Kristoffer planerade att gå hem men min mama kom och hämtade oss istället höhö ;)


Sen igår for jag och Ida till farmor och farfar, tog med lite fika och de blev mycket glada av att se oss :)

Efteråt skjutsade Ida mig till mattias där vi spelade kubb och lite sånt, mycket trevligt :) Sen åkte vi in till stan, hämtade pizzor på helenas och tog med dom ner till stan och åt ute :) Vi tog en promenad till koffer där han hämtade bilen och sen for vi till mig och spelade kort och såg film hehe. Gick ut och spelade fotboll och kollade på moln och stjärnfall, mycket najs :D Dom åkte hem runt 3 och jag vaknade vid 9 höhö tummen upp på det, man hinner ju göra så mycket mer om man sover mindre hehe ;) Idag for vi och firade Tom = massa fika :U 


NU ska jag nog stryka, oooovanligt. verkligen. 

Och jag beundrar den som har orkat läsa hela inlägget, så otroligt ointressant egentligen höhö xD och jag kanske lägger in bilder från gårdagen sen ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards