lies

Alla inlägg under maj 2010

Av lies - 11 maj 2010 20:19

Jag mår som fina firren i plurret nu alltså, fettnajs ;D 

Var och fikade på Waynes idag med Magda, Rickard och Koffs asgott med kladdkaka :U

Koffer skjutsade hem mig och magster efter, mycket snällt av han! (A)


Och jag har ju lovat att tilldela ett inlägg till honom. 

Han vann ju ahlgrens bilar tävlingen vilket är hur coolt som helst, jag vinner aldrig nått! Stolt kompis här alltså (y) Han vann 5,25 kilo vanliga bilar vilket motsvarar 42 påsar, VÄÄÄÄRT :D



   


Sen måste jag ju säga att jag hade väldigt trevligt i Rickards stuga i helgen, kaaaanske lägger upp bilder därifrån nån gång heh, få la seee ;) 


Av lies - 8 maj 2010 11:36

Har nyss strykt färdigt och ser nu på one tree hill, grymt bra serie alltså ;) 

Ska nog ta och göra lite lunch snart höhö.


Sen förhoppningsvis så kommer pappa hem snart så jag hinner fara ut och köra innan jag måste ta bussen in till stan, där Rickard kommer och hämtar mig och magda för att sen åka till hans stuga och grilla :) Kommer bli väldigt trevligt, det blir nog en pt 2 av Skräcken på Sista April oxåå, bara vänta och se hehe ;D

Me liiike ;D  

Av lies - 6 maj 2010 21:33

Har nyss sett det absolut sista avsnittet av andra avenyn, inte okej. Men det var ju som man trodde trots allt, och Tony som dödar, verkligen inte okej. 


Har ju varit i skolan idag då, ganska chill höhö, fick asgoda muffins på designen som Daniel hade bakat, sen vare svenska där vi bestämde ett provdatum, det blev v 35 om 16 veckor alltså, känner paniken alltså, kanske borde börja plugga redan nu så jag hinner lära mig allt höhö ojojoj ;D

jag och Rickard var på coop idag med och handlade inför lördagen, kommer bli asbra, sen träffade jag Olivia i stan, vi gick och tog en sallad på Patriks jobb heh mycket gott vare, och bra att äta innan träningen liksom. Det var skönt att träna förutom att jag kände av träningsvärken från igår när vi gjorde armhävningar men det är luuuunch ;) 

Och i morrn blire engelska nationella och sen ska jag äta på il padrino med dom från kiosken, mycket trevligt :) HEH 


livet leker 

Av lies - 5 maj 2010 15:39

Har nyss kommit hem, vi fick sluta tidigare idag, aaasskönt ;D fast det var lite jobbigt att vi stod utanför lärarens arbetsrum som hon aldrig anlände till höhö men sen kom ju biggan som berättade att Cecilia hade åkt hem, tack för informationen liksom höhö ;) Pick följde med mig hem, vi fikade en kaka sen följde jag med henne till sin mamas jobb eftersom hon inte hittar dit. Och jag har kommit på att det var grymt skönt att gå på själevad, det tar 5 min för mig att cykla hem, fettvärt. 

och jag glömde mina solglasögon på toan i gallerian idag, men som tur var så var Rickard kvar i stan så han kunde hämta dom, hade blivit lite ledsen annars ;)


Ikväll ska jag och Picki fara och träna, kommer ju bli...hm.. skönt heh ;) men det känns alltid bra efteråt, det är ju värt lite träningsvärk ;D 

Av lies - 3 maj 2010 21:23

Höhö har nyss kollat på min och magdas film från sista april, roligt man kan hare alltså, kommer en del 2 sometime ;) 

Jag och magda stannade ju i sollefteå hela helgen, mycket trevligt måste jag säga. Torsdagen spenderades med vicki och dansuppvisning, sen sista april vare bara jag och magda, gjorde lite god mat, kollade på majbrasan, manskören, spelade in en film och såg I love you man med jenny och marcus, just slappin the base man! 


På lördagen träffade vi Vicki, Tim och Stefan, gick och köpte kladdkaka och såg lite film höhö Kenny Starfighter och Fame som för övrigt inte hade särskilt mycket handling ;) Vi skulle även spela in andra delen av skräcken på sista april men det blev inget för vickis kamera spelar inte in i avi och då skulle vi behöva konvertera om och grejer, vilket är jobbigt höhö ;) 


          

Bilderna är ju för snygga, like oh my goood! 

Av lies - 1 maj 2010 15:33

Är i sollefteå nu höhö ;) Jag och magda har nyss klippt vår überbra skräckfilm, kommer inom kort på youtube hehe (y)

Blir att äta kladdkaka ikväll hos Tim med magstaah och vick blir asGOTT ;)  


Presentation


meningen med livet
är 42.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards