lies

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av lies - 20 juni 2010 19:59

I´m back i n domsjö höhö, helgen har varit bra. Var på bröllop igår, det var min fyrmänning Marlene som gifte sig med Stefan. Det var så fint, vigselakten och när deras 5-åriga dotter Emilia sjöng för att du finns samtidigt som hon grät, jag vet inte om det var för att hon var nervös eller vad det var, men hon lyckades i alla fall få mig att gråta en tår eller två, helt galet. Efter bröllopet bar det av till Åbosjö för fika, massa tårta blev det, asgott. Sen lite korv med bröd på det innan vi gick hem och åt plankstek heh, mycket gott ;) Dom fick ju tur med vädret i alla fall, precis när de gick ut ur kyrkan efter vigseln blev det sol, oxå var det bra väder typ tills brudparet och de närmaste åkte ner till stan för middag, tummen upp på det! :D

Och jag hade lagt upp en bild om det inte vore så att min mobil var cp och vägrar att ansluta till datorn utan skiva som jag inte ens har fått och kan använda, CPCPCPCPCPCPCPCP!


I morrn blire jobb igen och på onsdag eller torsdag blir det troligtvis loppis med Pick och Olle, suverääänt!


MAGDALENA VAR ÄR DU? SVARAR INTE NÄR MAN RINGER O:

suck på diiiiiig ;)


Ovido - Quiz & Flashcards