lies

Alla inlägg under juni 2010

Av lies - 8 juni 2010 19:48

Nu är jag helt klar med skolan innan lovet, känns HUR SKÖNT SOM HELST! :D

Dagen idag var ju något chill, hade prov första timmen, sen gick vi och lämnade spanskaböckerna, gick ner till designen en stund för jag skulle förbereda lite inför min glasbränning, som jag hoppas björn har gjort nu :)

Sen blev det subway med Pick, Olle, Patrik och Jullan, asgott! :) efter det gick vi upp på skolan igen och kollade klart på pearl harbor, fick veta betyg i engelska och konstuktion. Städade ur skåpet och kollade fysikprovet, sen vare bara att gå hem (y) 


Jag Pick och Mäjt stannade då kvar i stan och gick och hämtade resekataloger, känner mig fettaggad nu alltså! Skulle vara grymt kul! :U

Bara att tjäna pengar i sommar nu då, SEN KÖR VI! :D 

Av lies - 6 juni 2010 23:16

Ska bara berätta lite om helgen som var grymt kul! :D

Kom till sollefteå runt halv sju och for typ direkt till vickis stuga där hon bjöd på parteeey ;D Blev först lite presentöppning, hon verkade gilla min och magdas i alla fall, vi hade gjort en bok själva där vi hade skrivit upp 50 saker hon måste göra innan hon fyller 36 :D Sen bjöd hon på smörgåstårta och marängtårta, smakade bara av smörgåstårtan eftersom jag var så grymt mätt efteråt ;) Sen blev det mycket singstar, och vissa badade, och det var bara roligt :D tummen upp på det! ;) For väl hem runt 12 dagen efter, sen hälsade vi på magdas mormor och åt innan vi gick till vicki igen. Vi gick och körde discobowling, och bowlingkillen höll bowlingbanan öppet en halvtimme längre så vi skulle hinna hem och hämta pengar, fettnajs :D Vicki vann med 1 poäng över mig, inte okej! ;D 

Idag blev det stadsparken, där vi kollade på några uppträdanden, var med amanda i lekparken och just chillin ;) vi gick även till Vicki en sväng innan maten och innan jag skulle åka hem ;) 


Tack för helgen azååå ;D 


Av lies - 4 juni 2010 08:51

Har hål nu, kändes ju jättevärt att komma till skolan direkt på morgonen när man hade lektion i typ en kvart och skulle skriva en utvärdering av vad man tyckte om naturkunskapen, like oh my god! ;)


Sitter på designennu och ikväll bär det av till Sollefteå och Källsjön, kommer bli så bra! :D


Grattis igen Vickiiiiii ;D

Av lies - 3 juni 2010 22:10

Kom hem från magster för inte så länge sen, har ju tillbringat min kväll at her place ;) vi har fixat med Vickis present den är såååå bra! tror hon kommer gilla den, och gör hon inte det så gör jag och magda det i alla fall (y) 

Vi ska ju till Sollefteå i morrn dååe, för vicki fyller 18! FETTSTORT alltsåååå ;D


OCH hon är i tidningen i morrn meed! (y) 

OCH jag tänker lägga in en bild på henne för att hon är bra! :) 


  

GRATTIS! 

Av lies - 1 juni 2010 19:43

Nu har Koffs och magstaah nyss skyndat sig till bussen hehe 

Hittills har vi tillbringat kvällen med att äta mat, försökt förstå oss på fyrreboy, eller ja jag har försökt fatta, dom fattar typ allt (y) sen lite kakor på det!

tummen upp :U  


har ju gjort bort två prov idag, sen fick vi flytta ena fysikprovet till efter sommarlovet, så helt plötsligt äre bara 3 prov kvar innan lovet, sånt gillas! (y) 

Och jag tycker att det ska sluta blåsa ute nu så det blir lite varmare ute, då skulle det ju verkligen kännas som sommar! :D 

och jaaa jag är på bra humör just nu ;D Ska ju till sollefteå och fira Vick på fredag, hon blir 18 phetstort azåå ;) 


Av lies - 1 juni 2010 08:22

TAGGA INFÖR PROVEN IDAG DÅÅÅE!

Spanskanationella och konstruktion is thaaa shieeet! like oh my god!

Och jag har hittar min ohmygod-tröja sånt gillas en dag som denna höhö ;D 


Ska klippa ihop Pick och Mäjt nu i alla fall hähä (y)

Ovido - Quiz & Flashcards