lies

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av lies - 2 juli 2010 19:41

NU har jag haft min sista dag på jobbet den här sommaren.

Är ledig i sju veckor innan skolan börjar, hur skönt är inte det liksom (y)

Fördelen med att det har varit mest dåligt väder fram tills nu är ju att jag får känna att jag inte missar särskilt mycket av SOMMARlovet, för det har inte varit särskilt mycket sommarvärme liksom, men nu när jag är ledig så börjar den fina vädret vandra upp mot norrland, vilket är underbart! :) det som inte är fullt så underbart att jag har redan lyckas bränna mig, hur stora är oddsen liksom? o:

Och just! vi jobbade ju bara till halv 12 idag, eller jobbade och jobbade, vi målade två varv på två fönster, kanske tog en timme eller nått sammanlagt, det blev mycket solning vill säga höhö, vi får dessutom betalt för hela dagen, wonderful, som fina firren i plurret så att säga! :D


Igår kom Olle, Pick och Rickardoo och våldgästade hos mormor och morfar, vi bakade kladdkaka som blev massa kladdig och massa god heheh, me like ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards