lies

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av lies - 12 juli 2010 16:07

Sitter hos ida nu i väntan på mat heheh (y)

Har varit på gullvik i fyra timmar idag, blåste lite väl kallt, men det funka! ;)

Och igår vare fotboll, kan bara säga grattis till vinsten Spanien, vi såg matchen hos patrik öl, dricka, chirre och dirre är grejern de! tummen upp på det liksoooom ;)

måste bara säga att vi cyklade hem igår och precis när jag och magda hade skiljts åt så kommer det en bil som gör en u-sväng, kör upp på trottoaren som jag cyklar på en bit framför, först kliver en kvinna ur bilden, hon är helt svartklädd har till och med handskar på sig, sen kliver även en man ut och har typ likadana kläder och lägg till en mössa där också, dom öppnar bagageluckan och ser så där skumma ut, alltså jag trodde seriöst att dom typ skulle slå ner mig och stoppa in mig i bagaget men det gjorde dom inte hehe, fast det vaar fettläskigt, cyklade liiite snabbare när jag for förbi dom hah ;)


Antingen ikväll eller i morrn blire Åbosjö, fettskönt, jag gillaré ;D

ska äta stekt potatis och korv nu, lyxmat när man kommer till syrran hehe, men det är gott ;)

Ovido - Quiz & Flashcards