lies

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av lies - 8 augusti 2010 21:23

Jag har kört bil idag, det gick ju sådäär, jag har kommit fram till att bilkörande inte riktigt är min grej faktiskt ;) menmen snart kanske det blir höhö ;) 


Jag är typ speedad nu, det är inte okej! med tanke på att jag somnade typ 7-halv 8 i morse och blev väckt typ 12 så borde jag kunnat sova ganska gott vid det här laget, men nää jag är pigg! Jag blev ganska rastlös när jag inte kunde somna i natt oxå, läste lite och kollade på typ 12 avsnitt av One Tree Hill höhö, så kan det gå (y) 


   


There are moments in our lives when we find ourselves at a crossroad, afraid, confused, without a roadmap. The choices we make in those moments can define the rest of our days. Of course when faced with the unknown, most of us prefer to turn around and go back.

Av lies - 8 augusti 2010 00:50

Bildbombar med gamla godingar från förra sommaren! 


   Hamnfesten     Magsteeer

 

   klassikeeeern

 

Äggkastning

  Midsommar    jappjapp

   Lomsjön

     I Rickards stuga

  

Schnygga, indeed! 

   villtillbakavilltillbakavilltillbaka

The Bitches

   

HAHA-HA

höhö

 

  yeah! 

  

 work it!

brudarbrudarbrudar Posa framför ica i Sickla, check! 



You ever look a picture of yourself, and see a stranger in the background?. It makes you wonder how many strangers have pictures of you. How many moments of other peoples life have we been in. Were we a part of someone's life when their dream came true or were we there when their dream died. Did we keep trying to get in? As if we were somehow destined to be there or did the shot take us by surprise. Just think, you could be a big part of someone elses life, and not even know it.

Ovido - Quiz & Flashcards