lies

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av lies - 11 augusti 2010 20:30

Jag har nu bokat min första körlektion, like OH MY GOD!

är asnervös inför den, jag valde larsan så vi får hoppas på att han är bra, annars får jag byta hehe (y)


OCH! jag måste bara säga att jag såg en kille på stan idag som var aslik Derek i one tree hill, alltså psycho Derek, inte den andra. Och för er som inte följer serien så kan jag berätta att han är aaasläskig :o och killen var verkligen hur lik som helst, inte okej! :o 


 

PsychoDerek. 


Av lies - 11 augusti 2010 19:17

Läste nyss ut Elsas mode, i like it! :) Kanske ska ta mig i kragen och läsa Candide? hahahha jobbigt säger jag bara, men jag borde väl läsa ut den innan skolan börjar kanske, eller i alla fall läsa lite grann hehe-heheh ;D 


Igår kväll åkte vi till forcemans stuga med forceman, of course, koffer, olle, rickard, pick och pet. Mycket trevligt måste jag säga. Det blev massa mat, såklart, och sen bastade och badade vi, vilket nu har lett till en förkylning tror jag.

Men jag överlever! :) Pick och olle åkte hem runt halv elva - elva kanske eftersom olivia skulle jobba dagen efter :P Sen sov vi fem i bredd, det blev gaaaanska varmt kan jag ju säga, eftersom både patrik och rickard insisterade på att ligga kloss på mig så att det nästan var omöjligt att röra sig, men det är okej heh ;)

och just! jag och rickard spelade nitendo 64 också, jag sög hah fast jag blev bättre! ;D 



  

vill ha!!! 



Ovido - Quiz & Flashcards