lies

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av lies - 16 augusti 2010 22:16

japp, kom typ nyss hem från jobbet. Kom massa folk från ingenstans och köpte, jag menar vaaa? vart var alla människor tidigare? men det gillas ;D 

Hade två nya idag också, inte okej, jag gillar mitt gamla crew ;) Bara jag och Paui som kommer vara kvar, och Linnéa kanske är kvar i början av säsongen också, men det innebär alltså att vi ska få tre nya, och det gillas inte! eller det gillas om dom lyckas leva upp till Kajjan, Stain och Linnéa, men det blir tufft hehe ;)


Imorgon bitti har jag min första körlektion, är fett nervig alltså! men det ska nog gå bra hehe-heheh ;) 

Och sen måste jag säga att min mobil är bajs, kan inte ta emot sms tydligen! 

Det gillas inte! jag menar det var en av anledningarna till att jag bytte bort den förra, och nu är det samma fel?!? whaaaaat?!?

Ovido - Quiz & Flashcards