lies

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Can we bring yesterday back around

Av lies - 23 augusti 2010 21:16

kollar på fångarna på fortet, fettspännande alltså ;) 

kom hem från stockholm i morse också, typ 10 i 5 var jag hemma, jag hade bestämt mig för att vara vaken hela dagen så att jag skulle kunna somna ikväll utan problem eftersom det är dags att kliva upp tidigt i morrn och bege sig mot den underbara parkskolan, HURRA! 


Hemfärden gick bra i alla fall, hade asont i huvudet, men det gick över efter Tönnebro, med lite högre musik och macka och redbull i magen, awesome. Shit vad killarna hade tråkigt när inte jag var på alerten liksom, men jag kan inte kladra dom heheh ;D Blev lite filminspelning och massa sång i alla fall, jättekirranödig typ fem mil, intebraintebra, men det gick ju bra till slut heheh ;D 


Det känns som att vi hann med asmycket under våra tre dagar i stockholm i alla fall, men det är så det ska va! (y) kommer att lägga upp fler filmer från stockholm också, vi har ju några gobitar ;)


     

     köpte lite kläder också, me likeee ;)




 
 
OLiViA

OLiViA

23 augusti 2010 22:29

fett snygga kläder asså!! ;D

http://oliviacarina.blogg.se

lies

23 augusti 2010 22:57

oh thanks! :)

 
Ingen bild

pick :)

24 augusti 2010 18:14

ja håller med olivia :D

lies

24 augusti 2010 21:47

Man tackar ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lies - 25 januari 2011 16:08


Alltså jag såg ju att det gick att lägga upp videoklipp direkt i bloggen och därför var jag bara tvungen att lägga upp denna underbara film  men annars hittar ni mig som vanligt på www.jennyaastrom.blogg.se  hahha älskar den!  så klockren! ...

Av lies - 5 januari 2011 19:26

Nu säger jag hejdå till bloggplatsen for now at least det är ett stort steg för mig  vi har haft ett bra nästan helt år tillsammans men nu är det dags för ett byte  nytt år och och nya möjligheter som man säger  out with the old and in wi...

Av lies - 5 januari 2011 14:05

Tog hem mitt tredje par skor, av samma sort idag!  slits dom så får man nya! (y) nämen dom har ju gått sönder twice nu, så nu håller vi tummarna på att det är tredje gången gillt då ;D fast det är ju ganska najs att få ett par nya skor si sådää...

Av lies - 4 januari 2011 23:24

höhö jag har klarat Fas B idag och känner mig oerhört stolt! (y)  bara Fas C kvar nu dåååe,  och körningen och allt det dääär,  men det kommer... så småningom  HÄHÄ    ...

Av lies - 4 januari 2011 17:41


Nu mår lillmagen bra igen!  och det gillas jue!  kanske tar mig en sväng till staden i morrn  och köper den där kavajen från hm  har blivit lite osäker om vilken jag vill ha  men det blir en randig i alla fall  sen får vi se om det blir e...

Ovido - Quiz & Flashcards