lies

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av lies - 25 augusti 2010 21:58

Andra dagen avklarad dååe, fettnajs alltså, bara två dagar kvar till helgen heh (y)

Idag gjorde vi klart vårat lilla grupparbete på matten, skulle göra det förra provet för att repetera kursen, det gick nog ganska galant tror jag ;) Vi fick tillbaka matteproven också, jag klarade det, *fettstolt* :U


Efter skolan gick jag och pick på stan, kollade lite :) Jag köpte en kalender, kollegieblock och en klänning på JC, tummen upp på det liksom! :) 

Sen köpte vi ju fyra stolar och ett bord också, hur bra?!? Nu äre bara att köra igång med projektarbetet, efter vi fått upp det på skolan hahah, hur nu det ska gå till, men det löjjsé, vi får bära allt genom stan och upp på park om inte annat höhö får hoppas på att det inte regnar i morrn i så fall ;) 


Jag och fraajd, typ i 7-8 kanskee ;)


Skapa flashcards