lies

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av lies - 28 augusti 2010 20:22

Var på invigningen till botniabanan idag med koffer, magster, jenny och jonathan var ju kanoners det där, fick ju se kungen oooooch OMG, E.M.D  höhö fett awesome alltsååååå ;D Vi träffade ju forceman, pick och olleoliiv en snabbis också, och jag fick mitt paraply! :D

Sen for jenny och jonathan iväg eftersom jenny skulle spela match, men då träffade vi marcus, rickard och freddan, så vi gick och käka på max, sen gick vi och kollade in den nya stationen, det såg ju bra ut liksom, jag och magda kom fram till var det skulle lukta kiss senare i alla fall hööhöhö 


Och just! jag, marcus, rickard och freddan kanske är med i tidningen på måndag för vi är fettcoola och fettsnygga så dom ville såklart ha med oss! Så det är ba å håll utkik därååå (y)


  

Av lies - 28 augusti 2010 10:36

Igår efter skolan blev det först fika med olle, pick, madde och mäjt, sen stannade jag, olle och pick kvar i stan och kollade lite heh (y) Jag och pick sprang upp till körskolan i regnet för vi skulle boka riskettan men det var stängt så vi får göra det till veckan istället :) 

Sen igår kväll for vi till forceman, jag kom med massa surströmmings aromer, speciellt i patriks bil, vilket gladde alla heh oops (a)  

Det som gjorde kvällen var i alla fall Haffstagalan och 7:2s julsagor, så himla kul :D 

Kan aldrig få nog av Haffstagalan, lika rolig varje gång hahah :D (y)  


Ovido - Quiz & Flashcards