lies

Alla inlägg under september 2010

Av lies - 30 september 2010 10:05

Sitter på skolan nu, bernie hela dagen, fettchill ;) Hörde att vi sluta två idag också! ;)


Vi var på olles igår, och hade förjävla roligt i alla fall! :D:D:D

Dansade ju våra asses off till hurricane höhö, men Dj: en var inte bra alltså, önskade ju segertåget typ 4 gånger, men inte fan kom den! -.- Nää bättre lycka nästa gång! :D

Av lies - 29 september 2010 16:16

Jag och madde har ju bakat värsta goda kakan idag azåå ;) 

Designarna får ta sig en smakbit i morrn, okej att den inte ser så god ut och är en aning rinnig är väl en annan sak ;) ät och tig! :D 


Vi slutade elva idag i alla fall, hade typ en lektion ba, sånt gillas! :D 

Så jag och madde for och kirrade lite choklad och grädde och sånt, sen började vi med kakan, kom på att vi hade glömt ströbröd så då tog vi cyklarna och drog på ica igen hhöhö ;) Sen kom mäjt förbi också, han ville smaka på kakan of course, fettgod alltså! ;D;D;D;D;D 


Borde typ skynda mig jättemycket nu om jag ska hinna med bussen om en timme haha, får se hur det går ;) Är ju tjejkväll på stan ikväll, sen blire olles! kanoners det där! TAGGAAAAAA! :D 

Av lies - 28 september 2010 15:56

HAHAHA måste ju bara säga angående inlägget från gårdagen, att tårtan VAR TILLÄGNAD TILL MIG! 

för jag menar inte finns de nån tårta där idag e ;);) like oh my gooood! ;D 


Näämen annars dååååe? ;D hhööhöhö 

Av lies - 27 september 2010 22:21

Måste ju bara berätta att idag är det en födelsedagstårta på google, hur awesome är inte det liksom? ;);;) 


DEN ÄR TILLÄGNAD TILL MIG JA! :D:D 

FÖR JAG ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄST! :D:D:D::D:D



  


Av lies - 27 september 2010 21:39

Okej han känner vi allihopa och han är värsta spexarN´ 

och han kör ba helt enkelt! ;D 


Av lies - 27 september 2010 19:27

Magdalena den bäste (för hon är en man) hade sin första körlektion idag. Det gick bra. Hon överlevde. Värre var det på morgonen då hon brummade asfort förbi skolan i morse. Då dog det någon.


Eller?


Annars då? Det har inte hänt något särskilt viktigt idag. Inte för arton år sedan heller. Inget viktigt alls. Bara att hon som kommer att få jorden att gå under typ föddes. Typ jag.  Men det är lugnt. Alla älskar mig!!!!


Eller?


SÄG GRATTIS YOU MAMAFUCKAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Cee-Lo Green – Fuck You

Av lies - 26 september 2010 21:04

Den som ger mig den där kavajen i morrn, kommer göra min dag lite bättre! 


Den är så snygg, älskar den! 

   




Av lies - 25 september 2010 17:31

Jag har nyss städat rummet, kors i taket! 

Jag känner mig asstolt över mig själv i alla fall :U 

Det var ju ganska stökigt innan i alla fall (a) Igår var det ännu värre, kunde nästan inte se golvet mellan tvn och sängen, hehe oops (a) 

men nu är det fint igen, mamma och pappa kommer bli så glada! hehhehe 

kan ju ta och visa före och efter bilder bara för att! HÄHÄ


före

efter 

  


Och det resulterar till --> stolt tjej som gör en tummen upp! ;)   


Snart ska jag dra mig mot jenny för att äta kladdkaka med några pooolare ;) 

Sånt gillas ju, när det bjuds på nått gott kan inget gå fel höh (y) 


Sen måste jag ju bara säga att när jag kopplade in boxen gick det asbra, sen när jag skulle starta upp den stod det typ att den inte kunde hitta någon IP:adress, var vänlig starta om båda, sen gjorde jag det typ 4011 gånger men det funkade fan inte då heller! ÅH vad jag hatar telia bredband, det gör aldrig som jag vill, och jag är då fortfarande utan kanaler på min tv, grreat! eller? :@ Inte okeeej! 

Skapa flashcards