lies

Alla inlägg den 1 september 2010

Av lies - 1 september 2010 23:41

Har nyss skrivit om mina anteckningar till svenskan om upplysningen *stolt tjej*

Nu ser man i alla fall vad det står hah, innan var det bara huller om buller, streck överallt och jag kunde typ inte ens läsa dom själv hah, bra däär! ;)

Och i morrn har jag sovmorgon till tio i tio, och då får jag åka i koffers egna bil! Superbra säger vi då! :D 


  

before


   after


HAHAHAHHAHAHAHA 

Av lies - 1 september 2010 10:43

Är på skolan nu hehe, väntar på att björn ska prata klart med danni nordiii så han kan ge oss färgskrapor hehe ;) Sen äre bara att köra igång med projektarbetet, grrreat! :)

Av lies - 1 september 2010 08:32

Om typ en timme ska jag ta bussen till skolan, vi behöver ju inte vara i skolan förns 12.55 om vi inte vill ;) men vi tänkte ändå att vi skulle fara in och jobba lite med projektarbetet, typ slipa lite och sånt, det blir kalas det där! ;)

Sen blire friskis ikväll, magnus som har passet så det blir nog bra heh (y)

Ovido - Quiz & Flashcards