lies

Alla inlägg den 4 september 2010

Av lies - 4 september 2010 17:09

For på friskis i morse och skulle köra medelgympa, gick och bytte om och sånt, sen satte jag mig utanför salen bara var klar typ kvart i och det skulle börja kvart över. Men nää då hade det blivit fel på schemat, det stod att passet skulle börja idag, men egentligen ska det börja den andra oktober.

Hur kunde dom göra fel på det liksom? 

Tjejen som berättade det för mig sa att eftersom dom hade gjort fel så skulle dom köra passet i alla fall om det kom några fler, då var det jag och en till där, det kom typ två till så det blev inget pass. MEN! jag fick träna på gymmet gratis istället, värt! :D


Efter jag hade tränat gick jag först upp på bikbok och köpte lite grejer, två armband, ett halsband med ett förstoringsglas, två nagellack också fick jag hårsnoddar gratis hehe (y)

Sen träffade jag rickard på uh, åt tacobuffé, asgooott! 

Vi gjorde typ två tal i fysiken, sen kom pet, sen vart vi less och for hem, typ hahah xD



OCH ABS FYLLER JU ÅR IDAG! GRATTIIIIIIIS PÅ HAN! :D:D:D 


   abs, magster och jag i götet hehe ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards