lies

Alla inlägg den 10 september 2010

Av lies - 10 september 2010 23:26

HAHA såg nyss på en film från käglorna 2001, mah sistah var med där, och dom från lilla sportspegeln var där och filmade deras show höhö ;) Uffe filmade också hela showen och lite efter, jag var med en gång efter showen, vart satt jag vid bordet då? VID KAKORNA SÅKLART! allt jag tänker på är mat, lol. 


Jag och pick hade ju one tree hill maraton igår, mycket trevligt måste jag säga :D 

Började se runt halv 10 och vi somnade typ kvart över tre, sen ställde vi alarmet på kvart i 6 och snoozade till sisådär kvart över, så vi fick ju i alla fall 2,5-3 timmars sömn, bra dääär! Men det vare värt :D 

Vi var bara lite trötta på riskettan hahaha, och på samhällen, och fysiken hähä ;)

Skönt att sova en stund när jag kom hem i alla fall hehe :U 


Skapa flashcards