lies

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Cannonball

Av lies - 15 september 2010 21:02

Kom nyss hem, har varit och hjälpt Ida att hämta lite grejer, jag är typ världens bästa syster, jag vet! :U

Skolan idag var nästan helt onödig, inte okej! jag och pick kom till skolan 8.10 och slipade en stol, sen blev vi less, sen hade vi matte i typ en halvtimme kanske innan vi skulle gå på bron och lyssna på politiker och ställa frågor och sånt, sen hade vi lunch typ två timmar, satt och gjorde ingenting typ hela tiden. Kom till gympan, bytte om och allt, sen visade det sig att hon var sjuk så det var bara att byta om igen, sen gick vi till sussie och bad om nått att göra istället för att gå på lektionen, så vi fick sluta typ 20 i två ;) 


Efter skolan gick jag och Pick på pangoni, hittade finfina grejer där ;) Sen köpte jag en svart kjol och en tröja innan koffer, Rickard och jenny kom och fikade med oss, asgott med rabarberpaj i alla fall ;) 


Sen blev det friskis med magster, och jag måste ju säga att jag börjar känna träningsvärken i benen nu haha ;) men det är bra, det visar ju att man har gjort nått i alla fall hah ;) 


Fettlångt och onödigt inlägg det här blev, men aja hööhö ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lies - 25 januari 2011 16:08


Alltså jag såg ju att det gick att lägga upp videoklipp direkt i bloggen och därför var jag bara tvungen att lägga upp denna underbara film  men annars hittar ni mig som vanligt på www.jennyaastrom.blogg.se  hahha älskar den!  så klockren! ...

Av lies - 5 januari 2011 19:26

Nu säger jag hejdå till bloggplatsen for now at least det är ett stort steg för mig  vi har haft ett bra nästan helt år tillsammans men nu är det dags för ett byte  nytt år och och nya möjligheter som man säger  out with the old and in wi...

Av lies - 5 januari 2011 14:05

Tog hem mitt tredje par skor, av samma sort idag!  slits dom så får man nya! (y) nämen dom har ju gått sönder twice nu, så nu håller vi tummarna på att det är tredje gången gillt då ;D fast det är ju ganska najs att få ett par nya skor si sådää...

Av lies - 4 januari 2011 23:24

höhö jag har klarat Fas B idag och känner mig oerhört stolt! (y)  bara Fas C kvar nu dåååe,  och körningen och allt det dääär,  men det kommer... så småningom  HÄHÄ    ...

Av lies - 4 januari 2011 17:41


Nu mår lillmagen bra igen!  och det gillas jue!  kanske tar mig en sväng till staden i morrn  och köper den där kavajen från hm  har blivit lite osäker om vilken jag vill ha  men det blir en randig i alla fall  sen får vi se om det blir e...

Ovido - Quiz & Flashcards