lies

Alla inlägg den 19 september 2010

Av lies - 19 september 2010 18:23

Skulle varit ganska gott med en ben&jerry´s nu, jag har bett Ida köpa, få la se om hon köp nån ;)

Har i alla fall träffat Jonas idag, det var ju ett tag sen om man säger så :)

Vi spelade monopol, jag utklassade honom, asroligt :D hade sisådär

70 000 - 80 000 när han blev pank eller han hade 200 kr och några gator, fast han var ju skyldig mig pengar hehehe ;) Nämen det är ju kul att spela om man vinner höhö (y) 


I morrn har jag körlektion 08.35 och vi är typ lediga hela dagen? kul. verkligen. Den enda lektionen vi har är matte 12.15, vad ska jag göra tills dess liksooom? 


Kollar på How I met your mother nu, gillar serien skarpt! :D 


Och Pick! jag hittade låten! ;D höhö (y) 


           



Av lies - 19 september 2010 00:17

 

 

    

Skapa flashcards