lies

Alla inlägg under september 2010

Av lies - 18 september 2010 01:06

Är hos Pet nu, har nyss sett I love you man! lika rolig varje gång alltså ;)

Vi har ätit asgod mat och efterrätt heheh, me likee ;D


Och bara för att jag och Kristoffer tycker det här klippet är askul så tänkte jag lägga upp det heheheheh ;D

Av lies - 17 september 2010 17:03

Ska snart slå in pick och pets presenter, och byta lite kläder sen bär det av mot pet för middag och firande av dom! :D Kommer bli kanoners det där! :) 


Kollade ju på bilder och filmer igår, shit va roligt det är att kolla tillbaka på sånt där och tänka ba "ja men just det var ju då vi gjorde"... eller "ja men det var ju då han sa"... KULT säger jag bara! :D Minnen! 


Jag tror jag ska framkalla lite bilder sen och sätta upp i tavlan, kommer bli finfint alltså! (y)

Av lies - 16 september 2010 23:27

HAHA har nyss suttit och kollat på alla filmer från när jag, rickard och koffer var i stockholm, så värsta roligt! 


"Rickard tog ner dom en efter en" 


MEN SÅ BRA DÅ KOFFER! ;) 


Vi gör om det igen killar, typ snart? ;D;D 

Av lies - 15 september 2010 21:02

Kom nyss hem, har varit och hjälpt Ida att hämta lite grejer, jag är typ världens bästa syster, jag vet! :U

Skolan idag var nästan helt onödig, inte okej! jag och pick kom till skolan 8.10 och slipade en stol, sen blev vi less, sen hade vi matte i typ en halvtimme kanske innan vi skulle gå på bron och lyssna på politiker och ställa frågor och sånt, sen hade vi lunch typ två timmar, satt och gjorde ingenting typ hela tiden. Kom till gympan, bytte om och allt, sen visade det sig att hon var sjuk så det var bara att byta om igen, sen gick vi till sussie och bad om nått att göra istället för att gå på lektionen, så vi fick sluta typ 20 i två ;) 


Efter skolan gick jag och Pick på pangoni, hittade finfina grejer där ;) Sen köpte jag en svart kjol och en tröja innan koffer, Rickard och jenny kom och fikade med oss, asgott med rabarberpaj i alla fall ;) 


Sen blev det friskis med magster, och jag måste ju säga att jag börjar känna träningsvärken i benen nu haha ;) men det är bra, det visar ju att man har gjort nått i alla fall hah ;) 


Fettlångt och onödigt inlägg det här blev, men aja hööhö ;)

Av lies - 12 september 2010 19:20

haha det blev ingen strykning idag, orkade inte, får ta tag i det problemet en annan dag höh (y) 

Men jag har ju jobbat idag i alla fall, i en och en halv timme, kändes ju jättevärt, verkligen. Det var i alla fall träningsmatch, modo-luleå och modo vann med 4-2 jag menar va? det kanske finns hopp för dom trots allt den här säsongen! :) Får väl hoppas på det bästa hah, jag menar dom har inte ens kommit till slutspel sen 2007 då dom vann SM-guld. Men det kanske går bättre nu när dom praktiskt taget inte har kvar det gamla modo över huvud taget, men vi håller tummarna nu inför nästa säsong! :) 

Av lies - 12 september 2010 00:47

Kom nyss hem från forceman, vi såg på film hehe trevligt värre alltså ;) 

Jag var trött där, nu är jag pigg heheh så jag tänker starta upp Angus, thongs and perfect snogging nu, länge sen jag såg den nu! ;)


I morrn kanske man ska försöka göra nått vettigt typ stryka eller nått? 

Meeeen vi får se vad det blir med den saken höh (y)

Av lies - 11 september 2010 18:04

Jag och rickard skulle plugga massa fysik idag, hur gick det? tre frågor har vi gjort heheh ;) men vi gjorde ju nått i alla fall! (y) 

nu lyssnar vi på arvingarna och ska äta tacos hehe, sen blire att åka till forceman, blir kanoners det där ;)  

Av lies - 11 september 2010 01:59

HAHA måste bara säga att jag sitter och lyssnar på arvingarna nu, Lime :)

Helt sjukt att de var mina favoriter när jag var liten, alltså va? Vad tänkte mina föräldrar när dom fick sin dotter att lyssna på dom liksom ;) 

har typ tre skivor ba ja, kör hårt ;) Och jag kan fortfarande låtarna utantill hah, kommer ihåg att jag alltid satte igång skivan innan jag skulle gå och lägga mig, sen somnade jag till det hehe ;) BRA DÄR! ;D


Allt är precis som det ska va 

när solen står högt känns allting bra

tänk va härligt livet känns när allting kommer omkring


   vilka killar alltså! 

Ovido - Quiz & Flashcards