lies

Alla inlägg under oktober 2010

Av lies - 14 oktober 2010 23:33

Färgade håret idag, kul att jag lägger ut 110 spänn för att få bort den jävla utväxten jag har, sen när jag färgat klart har jag fortfarande en fet utväxt. Mörkare ja, men DEN FINNS FORTFARANDE KVAR!

h e l v e t e .  

bara lägga ut 110 spänn till då! KULT!

Av lies - 14 oktober 2010 09:47

Design hela dagen idag, fettnajs ;)

Sen måste jag ju bara säga att dagen igår kändes jättevärd, verkligen.

Kom till skolan 08.10 och slipade en stol, sen låg jag i soffan nere på designen tills matten börja, asskönt! Sen hade vi matte, och vi gick typ 35 min tidigare för vi kände att vi inte skulle göra nått i alla fall, sen for vi ner på stan och åt på helenas, huuuur gott som helst! Upp på skolan igen, bytte om till gympan, fick sen veta att vi inte hade någon lektion, väntade in svenskan sen satt vi i aulan hela svenskatimmen för att vänta på att de skulle få igång filmen. Vi gjorde alltså ingenting vettigt på typ mer än 5h ASVÄRT! eller?


Hade körlektion idag, det gick åt helvete! Skulle tvärnita, det gick bra men jag är fortfarande skakis hahah :P resten av lektionen gick det baaajs! meneeee KULT!

Av lies - 12 oktober 2010 18:47

Nämen ikväll blire fotboll hos Joel höhö 

FettKULT alltsåååå! 

Sverige-Holland, tror det blir en kanonmatch men trevligt foooolk heh ;) 

YAY! :D 


  

Av lies - 10 oktober 2010 00:39

Jamen just! glömde ju säga att jag och kristoffer gjorde en fantastisk upptäckt i förrgår! okej det var mest kristoffer men jag kan verkligen hålla med! 

  

 


Ser ni, ser ni, ser ni?!?!? 

Hur lik är inte Skröder och the lovely guy längst till vänster från underbara arvingarna? ganska? JAAA! 

Av lies - 10 oktober 2010 00:20

Alltså jag måste ju bara säga GÅRDAGEN! 

jag menar vaaa?!?! 

Hade grymt kul i alla fall! 

INSPARKEN 4 life, eller nått ;D 

Spårade väl lite kanske meneeee det är fan så det ska vara! ;) 


Synd att jag inte har några bilder jag kan visa men ni, mitt underbara tiotal till läsare, klarar er höhö ;)


Jobbade ju på hockeyn idag också, modo vann med 6-3. Grattis dåååe, kanske går bra i år ändå? ;);) Sånt gillas juuue! :D  

Av lies - 7 oktober 2010 08:55

Sitter i D209an nu dåååe, försöker skriva den himla samhällskunskapen, alltså fan, det är inte kul alls! O:  eftersom jag tycker det är en tråkig uppgift så blir det ju inte lättare att ha en åsikt om det haha :P Meeene det ska nog gå bra till slut, elleeeer ? 

har ju skrivit typ tre rader, wooooaaaw.

Ska ju på yogan ikväll så då kan jag ju vila upp hjärnan då och sen ba köra!

det löser sig alltid så att säga ;)



Av lies - 5 oktober 2010 22:41

Alltså jag måste ju bara säga att matte D-provet kan ta sig nånstans, alltså shit va svårt det var, och shit vad jag håller tummarna på att jag klarade det. 

Så jag slipper ta igen det på nationella senare, för det vore ju askul, elleeer? 


Sen har vi ju den där jävla samhällskunskapen som ska skrivas tills på fredag också, vet jag vad jag ska skriva eller? nej. 

fattar jag ens vad uppgiften handlar om? nej. 


KULT, VERKLIGEN! 


jag blir ju bara less! 


Jobbade idag också, det var ju jättetrevligt, med massa trevligt folk och allt, eller hur var det nu? ALLTSÅ ÅÅÅÅÅÅH! döööö! 


Men det är bara att tagga inför insparken på fredag nu då, fan va kul det kommer bli! 

Vi kör ba! 

Då jävlar hoppas jag på att segertåget kommer och att alla som är där är asglada, inga sura miner där e´! ;D 

KANOOOOOON! :D 

Av lies - 3 oktober 2010 21:44

                                            

Ovido - Quiz & Flashcards