lies

Alla inlägg under oktober 2010

Av lies - 3 oktober 2010 21:03

Igår vare kalas höhö, jag och magster lagade maten, för vi är bäst! ;) 

Det kom ju massa trevligt folk på besök och jag fick mycket fina presenter, tack så mycket allihopa! :D 

Det blev ju även lite twister, singstar, "ringen", och självklart lite tårta på det! ;) 


Men tack för kvällen i alla fall magster, Kristoffer*2, jenny, pet, olle, pick, snapiii, rickard, mäjt, erik och eddan! :) hade en fettkul kväll azåå ;) 


Av lies - 2 oktober 2010 14:46

Sitter och pumpar massa darin nu hah sånt gillas ju! ;) 

Ikväll bjuder jag mina kära vänner på kalas hehehe, lite middag och tårta på det där så blir dom nog nöjda! ;) 

kanoners liksom :) 


och... OCH tydligen så skriver jag 16inlägg i veckan i snitt, det kan fan inte stämma hahahha tragiskt juuue! :O 


Ovido - Quiz & Flashcards