lies

Alla inlägg den 9 november 2010

Av lies - 9 november 2010 21:31

Men jaa! 

gjorde precis Fas A, fick 62/70 dvs. ett fel! helvete! 

Larsan blir inte glad nu alltså o: hahhaha FAAAAIL ;) 

Av lies - 9 november 2010 20:27

Kom hem från friskis för inte allt för länge sen ;) 

Sprang runt och stänkte svett med 79 andra träningssugna människor (y) 

Bettan körde ba, och vi körde, alla ba körde! ;) 

Kanoners det! 

alltså jaa jag börjar redan känna av träningsvärken hahah, bra jenny! 

men det är naaajs ;) får se om jag pallar träna i morrn höhö *ding*


Sitter och ba njuter av Daniels fina stämma just nu! åh så underbart!

Den 27:e, dåå jävlar tjejer! :) 

MEN nuuu måste jag städa mitt rum, kult?

nää inte särskilt, men gör jag det inte så kommer mamma dampa = inge braaa! hahhaa




Ovido - Quiz & Flashcards