lies

Alla inlägg den 10 november 2010

Av lies - 10 november 2010 21:42

Nu har jag i alla fall plockat in alla kläder i garderoben, grrreat! 

Synd bara att den är så galet full hahha dags att städa ur den snart kanske ;) höhö 


Jag borde ju plugga samhällskunskap egentligen, men det är så sjukt tråkigt! 

hur mycket användning av kommer jag ha av att veta saker om regeringen och riksdagen? inget man använder varje dag precis ;) 


Just måste ju bara säga att jag känner mig lite stolt ändå av att komma på 255 plats på rixdax, duuuuktigt jenny ;) 



tummen upp dååå! ;)

Av lies - 10 november 2010 19:50

Hör och häpna, var och träna på friskis, tredje dagen i rad juue! faktiskt ganska stolt över mig själv (y) 

Inte lika mycket folk som var på manges pass idag alltså, men det var ju skönt, inte lika trångt liksooom ;) 

Alltså jag har fan ONT I HELA KROPPEN NUU! 

vad tänkte jag? varför for jag och tränade? just nu känns det inte ens skönt hahah (y) 

haha var så fult för jag hade träningsvärk idag och redan i början av passet började jag typ känna kramper eller nått i låret, det är fan inte okej! hahhaha 

tyck synd om mig dåååå! ;) 

nämen *klapp på axeln jenny* :D


I morrn bär det av till Umeå och mitt universitetet med klassen, kanoners det! :)

inte för att någon har någon aning om vad vi ska göra där egentligen men

so what? slippa skolan är alltid ett plus höhö :D

inte för att vi gör sååå mycket på torsdagar, men ändå liksom ;)


Men nu måste jag seriöst städa mitt rum, tragiskt att jag inte gjorde det igår egentligen, för det är så himla stökigt haha men jaa inte behöv nån se de där jö! :D 


Skapa flashcards