lies

Alla inlägg den 12 november 2010

Av lies - 12 november 2010 22:25

haha råkade nyss dricka upp en liter mjölk? gott deee HÖHÖ (y) 

vi hade samhällsprov idag också gick typ bra? tror jag hah :) grrreat! 

gillar verkligen när man sitter och skriver ett prov och det är ganska få kvar också börjar läraren prata om helt andra saker hah (y) Idag började Tår prata om massa mat hehe och typ att man kan inbilla folk att de tycker att vissa saker är äckliga. 

Och när vi hade svenska prov började ju typ Thomas också prata om mat, alltså utstrålar jag en sån energi eller nått? ser det ut som att jag vill prata om mat när jag skriver prov? fast joo alltså det är ju inte helt fel, men ändåå ;) hhaha bra dääär ! ;) 

Av lies - 12 november 2010 20:51

HAHAHA såg nyss på ung & bortskämd, alltså vaaa?!?

Är dom helt seriösa, helt sjuuukt 

men jaja är det så dom vill ha det så visst hah ;) 

Dom gick liksom och handlade för första gången i sitt liv? 


haha man kan ju inte annat än bli lite irriterad, men det var ju ändå lite roligt att se ojojoj HAHA ;D 


*ding*


   Haha jag måste ju säga att bilden, speciellt olga isabelle känns väldigt "klasskort i sjuan" eller nått höhö ;)

Ovido - Quiz & Flashcards