lies

Alla inlägg den 16 november 2010

Av lies - 16 november 2010 22:01

Sa jag att vi inte hade nått vatten eller?!?!

Guess what! VI HAR FORTFARANDE INGET! 

inte okeeeej!?! 

jag känner mig äcklig, jag vill duscha, jag vill borsta tänderna, jag vill lägga på en ansiktsmask, jag vill dricka vatten, okej det är bara för att vi inte har nått, men GE MIG MITT VATTEN! 


och... OCH jag skicka mamma att lämna in mina skor i morrn så dom kan laga dom :U tummen upp på det! :D 


  

Av lies - 16 november 2010 19:58

Alltså jag såg andra avsnittet av "ung och bortskämd" igår, och jag måste ju säga, vad hände när deras föräldrar uppfostrade dom? o: helt galet o: 

men jaa nu sägs det ju att allt bara är fejk och att det inte alls är så? och då är det inte heller okej, för det betyder att ju att vissa kan göra typ vad som helst för att synas i tv. Eller jaa kanske inte vad som helst men ändååååå! 

hahhaha 

Tydligen var det 1 277 000 personer som såg det första programmet, så det är väl bra? 

Irriteras jag av dom som är med? JA

Sitter jag och kollar på programmet? JA 

Varför? INGEN ANING 


hahaha :D 


Men finns andra saker som inte är på topp just nu

Första är att mina skor har gått sönder!? Bara sådär! 

Snörgrejen lossna när jag skulle fara till skolan i morse, ba JAHA! 

Andra är att jag somnade i soffan igen! kommer jag kunna somna en bra tid i natt eller? nää antagligen inte! 

Och tredje: VI HAR INGET VATTEN! 

alltså VAAAA?!? 

Lovar det är kommunarbetarna! 

Inte har dom sagt nått heller, hoppas att det kommer tillbaka snart! 

GAAALEEET! 


HÖHÖ 


Förövrigt sitter jag i myströjan och lyssnar på Hot Chocolate – You Sexy Thing - Single Version och känner verkligen hur låten är tillägnad till mig! oooohjaaa! 

fast nää juste, det var ju så det INTE var! hahahaha 

ojrååååå! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards