lies

Alla inlägg den 21 november 2010

Av lies - 21 november 2010 21:30

Alltså varje gång jag hör den här låten: Liquido – Narcotic (Long Version) 

Så tänker jag alltid att det är ninja turtles theme song och jag vet inte varför?!? början av låten alltså, det är verkligen askonstigt med tanke på att låten inte alls är särskilt lik den riktiga låten hahah sååå fult! ;D


  


Sen var vi ju hos ekkan igår, vi gjorde trerätters! hur gott som helst :D 

Vi bestämde oss för att vi tjejer skulle vbjuda på förrätt och killarna skulle göra efterrätten sen laga varmrätten tillsammans! 

Elin kom lite senare så jag och snapiii var tvungna att klara oss själva på förrätten men jag måste ju säga att vi äääägde! :D vi gjorde räk- och avocadomacka, fettgod höh :D sen till varmrätt blev det potatisgratäng med fläskfilé och bea, och till efterrätt blev det varm melon och jordgubbar med vitchoklad och glass till det, gottgottgott :D


Av lies - 21 november 2010 20:20

Klarade Fas A igen! så nu är jag klar med den! känner mig ganska stolt i alla fall hehe ;) Bara börja med Fas B typ nu då? haha lycka tiiiiiill! 

men jag kör ba! ;D 

Tycker fortfarande att det känns asjobbigt att ta den vanliga bussen till stan i morrn, fast vi är lediga -.- 


Sen har jag ju färgat håret idag med, tänkte att det var dags att göra ett nyss försök eftersom utväxten var typ 156378 cm lång UTAN ATT ÖVERDRIVA hehehh

men jag tror att den är borta, någorlunda i alla fall, så det är ju bra! (y) 

Av lies - 21 november 2010 17:11

Klarade nyss Fas A för första gången, haha stoooolt tjej nura! ;D bara en gång till då! höhö ;) 

Sen känns det ju jättetrevligt att ha körlektion 07.50 i morrn när man är ledig men jaa jag kör på ba! finns ingen annan tid såatteee ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards