lies

Alla inlägg under november 2010

Av lies - 2 november 2010 15:30

Sitter hos Ida nu i väntan på att börja jobba höhö ;) hon har lämnat hennes lägenhet oövervakad, är det bra? hon litar på att jag ska låsa och allt innan jag går höhö höhöhö fast joo klart jag gör det liksom :D Så duktig sååå ;)

Sen är jag ju hennes bästa syster helt klart! Jag menar jag kom ju hit med mat från thai så snäll som jag är, sen kom jag hit med eh... ja mig själv, hon kan ju inte ha bättre sällskap ;)

Men nu har hon gått iväg för att plugga massa eftersom hon har tentai morrn heheh gråt lite dååå! ;)


Ska jobba ikväll i alla fall, dom spelar mot brynäs, så nu får dom fan ta och vinna också, det är inte okej att fortsätta som dom gjort tills nu! SKÄRP TILL ER NU MODO!


tror jag ska dra ett avsnitt av one tree hill nu, det hinner jag juuue ;D;D

Skapa flashcards