lies

Alla inlägg den 4 december 2010

Av lies - 4 december 2010 19:34

Var nyss ut och hämtade Key, OCH jag skottade hela garageuppfarten och gången fram till dörren, jag är bäst! *stolt tjej* 


  

Av lies - 4 december 2010 18:33

Haha kul man kan ha, så här en lördagskväll ;)   

Av lies - 4 december 2010 17:36

Var på stan med pick idag, var ju tänkt att vi skulle hitta lite julklappar men så blev det inte! 

Vi köpte tights till oss själva istället ;) 

men det behövdes ju! haha 

sen hade jag bestämt mig för att jag skulle köpa en pälsmössa, men då fanns det ju ingen så klart! meneee får köpa det sen, så där lagomt till jag ska utomlands eller nått höhö (y) 

Köpte mat på thai innan vi åkte hem också, luktade ju sådär lagomt gott på bussen seeen höhö :D 

Av lies - 4 december 2010 00:21

Var i Umeå med fysiken idag, allt var bara en enda lång fysiklektion ungefär, fast kul?!? haha

Nämen det hände ju massa trevligheter där i alla fall heh, tummen upp på det liksooom! 


Och nu fick jag värsta suget att åka upp till Åbosjö och typ pimla? eller åka in till solberg och åka snowboard? undra när dom öppnar backen? eller har dom gjort det kanske? HHAHA 

Blev sugen på vinter i alla fall! fast det är vinter men jaa leka i snön vill jag göra!! :D :D


  

that´s how we do it! 

Skapa flashcards