lies

Alla inlägg den 6 december 2010

Av lies - 6 december 2010 22:56

Alltså jaa jag tog ju sprutan idag, det gick ju bra. 

Har aldrig varit rädd eller nått för att ta sprutor, och är inte det nu heller! HA! 

Men det tog lite längre än väntat? haha först vare det här kanske sticker till lite-stick-hoppsan-det här kanske pirrar till-pirr-hihi-vänta-vänta-vänta-stick-KLART! -vill gärna att du väntar här utanför i 10 min om det skulle börja klia eller nått-okeej-jaa för det ska det inte göra så kom tillbaka i så fall-okeeej-men det har aldrig hänt så det är nog lungt-okej

hahah vad hendeee? ;) 

men det gick ju kanoners det där! 


Sen gick jag ner till UH för att möta upp mäjtiepäjt, kom fram till att det är låååååångt dit från sjukhuset, alltså det tog typ 20 min för mig att gå dit?!?! :O

hjälpte *host* olivia och mattias med matten-drack ice cappuccino-åt mat innan jag gick för att möta upp Carro och gå på yogan :)

MEN när vi kom dit kom jag ju på: just! tagit spruta, kan inte lyfta armen!

BRA JENNY! såg ju inte alls dumt ut! nejnej helt normalt att utöva yoga med en arm! jajaaaaa


livet leker!


heheheh (y)  


Ovido - Quiz & Flashcards