lies

Alla inlägg den 13 december 2010

Av lies - 13 december 2010 23:14

Var på stan idag och hittade bland annat en julklapp till Ida, typ jetenaajs ;) 

Sen köpte jag även en bustier, sån som jag har fast svart. Den har varit slut men idag fanns dom, sen fick man med ett par trosor till också för samma pris liksom, så det var ju grreat! ;) 


Och det gick ju sådääär för mig och pick att plugga idag, eller vi gjorde typ 11 uppgifter i och för sig så det är ju alltid nått :P men i morrn måste jag verkligen plugga! det går inte annars, och jag pallar inte få ig på SISTA provet i fysik. håller tummarna. hårt. :D:D 

Av lies - 13 december 2010 15:53

Sitter på uh med pick nu ;) har suttit här i tre timmar och hade egentligen tänkt plugga fysik men det har ju gått sådär höhö ;) har gjort en uppgift (y) men nu snart ska vi ta tummen ur stjärten och göra några uppgifter i alla fall ;) och just! Vi har ju slut på fika uppehållet nu, hur bra? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards