lies

Alla inlägg den 17 december 2010

Av lies - 17 december 2010 20:33

Snart kommer mäjtiepäjt och ekkan hit, sen kanske snapiii kommer också, när hon är hemma från husum hehe ;) 

hockeymatch vetni! fett viktigt! 

hahah

blir att göra lite julgodis och senare kanske dra sig mot public och ba hare lite småmys! 

det blir härligt det ;) 

Mr. Spontanius kommer förbi en sväng också, det gillas ju! 

var ett tag sen jag såg pöjken, så det blir nog trevligt :) 

Av lies - 17 december 2010 19:03

HAHA måste ju bara berätta att eftersom det har snöat ganska hårt idag så är det självklart mycket snö ute (daaaa) 

I alla fall när jag skulle gå till bussen i morse så skulle jag först gå med Key till buren, och när jag hade hett in han och allt och skulle stänga garagedörrarna, så tog jag väl i för hårt eller nått, för när jag skulle stänga så kommer ju såklart värsta snöraset! 

KUUUULT säger jag bara! bara att borsta bort snön dåå! 

hahah så jobbigt, men det gick ju braaa ;D 


livet leker! 



Sen funderar jag ju på att köpa ett par snöshorts, jag menar hur värt vore inte det egentligen haha! ba åh jobbig en nerförsbacke, äsch vi sätter oss på stjärten och ååååååker ner! och när man är nere så är det bara att kliva upp och gå igen, ingenting som måste bäras eller släpas på ;) 

yay! 

amaziiing jue! ;D 


  



Ovido - Quiz & Flashcards