lies

Alla inlägg den 25 december 2010

Av lies - 25 december 2010 22:54

Tänkte att jag skulle visa skorna jag har klickat hem idag höhöhö 


  

  

  




se dääääär är dom ! ;D 

Av lies - 25 december 2010 15:01

kom nyss hem från stan, for in med pappa för att vi skulle köpa en present till kusinen för att hon fyller år snart. Men mamma hade lurat oss, stan var ju inte öppen idag haha ;D men det är okej, åker in en snabbis innan jobbet i morrn istället ;) blir ju kanoners det ;) 


förövrigt så gillar jag min dator skarpt, hade tänkt lägga över lite bilder och sånt nu så att den blir lite mer personlig typ hahha ;D 

har ju redan installerat google chroome och spotify så det är klart ;) 


och just jag klickade ju hem ett par skor idag också från www.have2have.se så det känns ju naaajs, det var ett lite av ett impulsköp, men jag gillaré ;D 

får hoppas jag gillar dom lika mycket i verkligheten också höhö ;) 

Av lies - 25 december 2010 09:09

är det inte härligt att sitta uppe den här tiden dagen efter julafton? 

jo men det är naajs ;)

har varit på julottan med papi och ally

det är så mysigt att kliva upp massa tidigt och träffa gammfölke ;) 

det var inte lika mycket folk som det brukar, då det brukar vara fullt 

men det var ändå mycket folk

de e trevligt de ;) 


jag gillar gårdagen aa, fick ju finfina julisar i alla fall ;)

bland annat en computador, tack mamma och pappa säger jag bara! 

int behöv ja fa på elgiganten nu e´ ;) 

fick en pälsmössa från Kenzas kollektion också, mycket fiiin ;) 

fick även armband, pengar, handdukar, t-shirt m.m hehhe ;D 

NAAAAJS ;D 

Ovido - Quiz & Flashcards