lies

Alla inlägg den 26 december 2010

Av lies - 26 december 2010 22:11

det blev ingen mellandagsrea idag, jag tare i morrn isället ;)

blir brare ;) håller tummarna på att jag kan hitta det jag vill ha till ett bra pris ;)

sen jobbade ju jag idag, alltså shit va mycket folk det var, heeelt galet!

jag och pauline fick lov att stänga ner halva kiosken ett tag för det gick verkligen inte, det kom folk hela tiden, och det var innan matchen liksom o:

sen fick jag springa, i klackar, mot strömmen runt arenan för att hämta hamburgepapper, det är inte okej haha ;P men allt löste ju sig till slut i alla fall ;)

men jag kan nästan inte beskriva smärtan jag har i mina fötter nu, kan typ inte ens gå o: höhö


och just! mina skor har gått sönder IGEN, på samma ställe, alltså va fa-aan?!?

bajsaaa, ska be mora mi fara in och kolla om hon kan byta dom en gång till,

GOSH!!

Av lies - 26 december 2010 12:12

jamen snart bär det av in mot stan då! 

ska gå på gina med mami och köpa en present till elin i alla fall 

sen får  vi se om vi hinner med så mycket mer efter det, eftersom kön kommer antagligen vara typ en mil lång och jag börjar jobba halv tre så vi ser väl hur det går hahaha ;D 

ska åka in i morrn igen och då har jag tid att kolla riktigt, så då kanske man hittar nått på mellandagsrean, det vore ju värt ändååå ;) 


Skapa flashcards