lies

Alla inlägg den 29 december 2010

Av lies - 29 december 2010 23:15

hahah jag har fortfarande inte kommit nå längre med städningen, men det kommeeeer. Så småningom höhö ;D 

elleeer? 

kanske göre i morrn

känns jobbigt nu alltså 

så länge jag har gjort det innan pappa kommer hem i morrn liksom 

fast då måste jag typ kliva upp tidigt? 

eftersom han bara jobbar halvdag

nää jag göre nog nu (läs om en timme) 

mer värt att sova ut i morrn :U 

Av lies - 29 december 2010 18:56

Vi var i bjästabacken idag och swooschade utför massa gånger, vi eeeegde alla ! ;D *ding*

Nämen det var najs, med trevligt sällskap och allt ;)

Känner mig som en extra  fräsch liten mördeg just nu höh (y)

de e fint de! 


Har även lovat pappa hela veckan att jag ska städa, och det har ju gått sådääär.

Fick lov att ta tag i det idag eftersom pappa helt plötsligt hade bestämt sig för att komma hem idag också, haha jobbigt för mitt sega humör nu dåååe!

Jag tycker alltid synd om mig själv när jag måste städa, jag plockar typ en grej varje halvtimme. Vilket resulterar i att det oftast tar flera timmar för mig innan mina Pn anser att rummet är städat. Suckeen.

varför kan inte dom tycka synd om mig och städa åt mig fööör? ;)


Sen ringde min syster idag också och sa att skorna har kommit, så det blir väl ett tripp till stan i morrn för att hämta dom dååe ;)

hey

Av lies - 29 december 2010 08:24

Bjästa idag då! 


  

jag i Åre 

Ovido - Quiz & Flashcards