lies

Alla inlägg den 31 december 2010

Av lies - 31 december 2010 15:31

Är hos pick nu och snart bär det av mot pet.

Dags att byta om snart kanskeee ;)

höhö

Ha en bra kväll! :D

det kommer jag haaa hähä ;)

Av lies - 31 december 2010 11:15

Snart bär det av mot la stada för att inhandla lite mat inför kvällen! 

Vi ska äta hos pet, sen får vi se om vi stannar kvar där hela kvällen eller om vi drar oss vidare nån annanstans höhö ;D 

Åker till pick efter vi har handlat, och lämnar lite sovgrejer och annat onödigt som jag inte behöver ha med in till stan höhö ;D 

grrreat! 

tror det blir en bra kväll i alla fall. 

och nu är det bara att invänta det nya året! ;D 



  

Av lies - 31 december 2010 00:54

Jag fick ju mina skor idag, som jag beställt från www.have2have.se 

Jag har kollat på dom, knäppt kort på dom, beundrat dom, lagt upp bilder på bloggen, bett pappa smörja in dom och allt. 

Och nu inser jag att jag har inte ens tagit mig tid till att testa dom! 

alltså va?!? 

brukar man inte göra det det första man gör? 

hahhaha 

så FAIL 

bara fail ingenting annat 

aja får prova dom i morrn istället 

hahah 


Ovido - Quiz & Flashcards