lies

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Every rose has its thorn

Av lies - 8 augusti 2010 21:23

Jag har kört bil idag, det gick ju sådäär, jag har kommit fram till att bilkörande inte riktigt är min grej faktiskt ;) menmen snart kanske det blir höhö ;) 


Jag är typ speedad nu, det är inte okej! med tanke på att jag somnade typ 7-halv 8 i morse och blev väckt typ 12 så borde jag kunnat sova ganska gott vid det här laget, men nää jag är pigg! Jag blev ganska rastlös när jag inte kunde somna i natt oxå, läste lite och kollade på typ 12 avsnitt av One Tree Hill höhö, så kan det gå (y) 


   


There are moments in our lives when we find ourselves at a crossroad, afraid, confused, without a roadmap. The choices we make in those moments can define the rest of our days. Of course when faced with the unknown, most of us prefer to turn around and go back.

 
 
Ingen bild

picki

9 augusti 2010 16:16

haha jag kollade också på typ 12 avsnitt av one tree hill :D har bara två avsnitt kvar nu av säsong 1 ;)

 
Ingen bild

jag

10 augusti 2010 00:14

haha bra Pick! Och du får säsong två av mig i morrn om jag kommer ihåg dom (a)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lies - 25 januari 2011 16:08


Alltså jag såg ju att det gick att lägga upp videoklipp direkt i bloggen och därför var jag bara tvungen att lägga upp denna underbara film  men annars hittar ni mig som vanligt på www.jennyaastrom.blogg.se  hahha älskar den!  så klockren! ...

Av lies - 5 januari 2011 19:26

Nu säger jag hejdå till bloggplatsen for now at least det är ett stort steg för mig  vi har haft ett bra nästan helt år tillsammans men nu är det dags för ett byte  nytt år och och nya möjligheter som man säger  out with the old and in wi...

Av lies - 5 januari 2011 14:05

Tog hem mitt tredje par skor, av samma sort idag!  slits dom så får man nya! (y) nämen dom har ju gått sönder twice nu, så nu håller vi tummarna på att det är tredje gången gillt då ;D fast det är ju ganska najs att få ett par nya skor si sådää...

Av lies - 4 januari 2011 23:24

höhö jag har klarat Fas B idag och känner mig oerhört stolt! (y)  bara Fas C kvar nu dåååe,  och körningen och allt det dääär,  men det kommer... så småningom  HÄHÄ    ...

Av lies - 4 januari 2011 17:41


Nu mår lillmagen bra igen!  och det gillas jue!  kanske tar mig en sväng till staden i morrn  och köper den där kavajen från hm  har blivit lite osäker om vilken jag vill ha  men det blir en randig i alla fall  sen får vi se om det blir e...

Ovido - Quiz & Flashcards