lies

Alla inlägg under oktober 2010

Av lies - 31 oktober 2010 23:37

Måste ju bara säga att om si så där 23 minuter så är det bara 54 dagar kvar till julafton! Hur braaaa? :D:D 

Jag gillar julen grymt mycket, så mysigt :D 


  


Av lies - 31 oktober 2010 17:20

Sitter hos Ida nu, hon och pappa håller på att sätta upp hennes tv höhö, how lovely is thaat? ;)

Vi var och åt på burger king idag, jag kan ju inte annat än klaga på hamburgaren, den var inte god alltså!

Den smakade typ som jag kan föreställa mig att plast smakar hahah

Så vi kan säga att den smakade plast helt enkelt (y)


Var hos koff igår, det var ju typ helt awesome ;)

Han bjöd på tacos och chokoladekage, brilliant!

lite chirre, karra, charre, mello, och masse på det där också, two thumbs up!

HAHAHAHHAHA MASSE! oojojojojoj ;)

Nämeeen jag lägger väl upp lite bilder någon dag framöver kanskeeee när jag fått dom av magster ;)

Tro mig, man kan se fjortis ut fast man är en gris, sånt gillas ju, elleeeeeer?


Lov nu också, AMAZING! ;D


livet leker som man sägeeeeer ;)




Av lies - 30 oktober 2010 17:21

Ska snart bege mig mot forceman, där han bjuder på mat och gosaker ;) 

Han fyllde ju år i torsdags så GRATTIS I EFTERSKOTT på haaaaan! 

*smeksmek* HAHAHHAH

Nämen vi ska ju klä ut oss också, fettfun ;) 

Jag kunde ju inte ha valt en mer passande klädsel i alla fall, klär upp mig som gris ikväll, och jag är STOLT! (y) 

Av lies - 29 oktober 2010 18:43

Haha kul att logga in på bloglovin och se att det är 506 nya inlägg, kommer jag orka läsa alla eller? 

Jaa antagligen eftersom jag inte har så mycket bättre för mig en fredakväll... 

tyck 

synd 

om 

mig 

nu 

taaaack

!

!

!

Av lies - 26 oktober 2010 23:21

Kanske dags att sova? elleeer? ;) 

Har ju försovit mig två dar i rad nu, bra jennyyyyyy!

*ding*


skarpt läge höhö ;) 



  

Av lies - 26 oktober 2010 21:54

SKARPTSKARPTSKARPTSKARPT 


Har kollat på balklänningar idag, hittade jättemånga fina som jag skulle tänka mig att ha men det är så svårt att bestämma sig. Åhhh vad jag vill hitta den perfekta klänningen som man säger "den där måååste jag bara ha på balen!"  då skulle det ju bli fulländat ;) 


Tittade igenom bilder från båttrippen jag, rickart, pick och forceman gjorde i somras också, va roligt vi hade :) bildbombar...... typ nu? ;)


                     

               

Av lies - 25 oktober 2010 18:42

Kom typ nyss hem från uh, eller ja nyss och nyss, för en halvtimme sen, men det är typ nyss höhö ;) 

Sak samma! 

Var där med Pick och Snapiii, var ju tänkt att vi skulle plugga meneeee det blir ju inte alltid som man tänkt sig höhö ;) 

Vi gjorde inte ett enda tal! När vi hade tänkt börja så fattade vi ju inte hur man skulle göra, så där rök ju typ all motivation vi hade... Sen var vi ju tvungen att fika först innan vi började, också hade vi så mycket annat att prata om haha! 

Men jag drack en ice cappuccino, måste ju säga att den jag drack nu med vanilj var sååå mycket godare än den med karra i alla fall hahha ;) 

SÅ ska det va! ;)

Det gillas!

elleeeer? 


Nått som också gillas är ju att Bo Lind har ringt mig? 

eller huvade nu Bosse? gillar jag det? o: 

fast nääää tror inte det vaaa? 


ser liiiiiiite gott ut va?!?!?!? 


Av lies - 24 oktober 2010 21:01

Hatar min telefon för tillfället alltså h e l v e t e .

Den bara bajsar, och jag är såååå nära att slänga den i väggen just nu! 

Meneee livet leker, jag hade tänkt göra massa läxa och grejer idag, fast nää har inte gjort nånting! HAHA kill me now please, tyyyyp 


Fast jag måste ju säga att jag är asbra på bejeweled heheh, satt och nördade det aslänge igår, och rekordet är 179,300 lite stolt är jag faktiskt hah (y)


Ovido - Quiz & Flashcards