lies

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av lies - 16 mars 2010 21:19

Jag och mags var på friskis&svettis idag, vi är såå duktiga :U

Jobbigt pass men eftersom vi är bäst så klarade vi det galant! ;)

hahaha fast magda vet jag inte riktigt hur hon klarar sig höh, hon orkade inte ens lyfta sin tvål från duschen, jag fick bära den, det var ju trots allt 500g haha ;D stackars magdalena! Men hon kan ju faktiskt skylla på att hon var och

gymmade igår! ;) 


Och Koffer tog körkortet igår, jag är så stolt över han! Han skjutsade mig hem idag, det kändes jättebra, kändes tryggt liksom, tummen upp där Koffs :D  


I morrn blire fysikplugg med magda, fast det är bara jag som har prov. Men som den vän hon är så tänker hon hjälpa mig förstå allt, hon tycker det är ett lätt kapitel så det går nog finfint, hoppas jag :)


Ska läsa igenom lite anteckningar snart i alla fall höhö höhöhö ;)


GOOSH!  



Ovido - Quiz & Flashcards