lies

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av lies - 1 juli 2010 16:55

HAHA jag sitter och kollar på mina och magdas videos på youtube.

Vi är så bra! jag älskar oss, big time.

Och jag fick sluta en timme och tjugo minuter tidigare från jobbet idag, det ägde, synd bara att det är så dåligt väder o: Men i morrn ska det vara 26 grader har jag hört, det gillas! eftersom då blir jag ledig, sista dagen i morrn sen är jag ledig 7 veckor (y)


Om typ si så där två timmar drygt så kommer pick och olle hit, vi ska göra lite chokoladekage, fettgott :D

Det var ju ända sen midsommar vi sågs sist, lite länge (a)

Och i morrn flyttar jag hem igen efter att ha bott i domsjö i typ tre veckor, har bara varit hem en snabbis då och då sen vi sluta skolan, typ sovit en natt på helgerna :P känns lite konstigt höhö ;)

Det blir hamnfesten till helgen också, blir nog bra, alltid kul att träffa på lite folk :)


Sen fyller vår egen lilla Mäjt år idag, så grattisgrattis på han! :D



Ovido - Quiz & Flashcards