lies

Alla inlägg den 18 maj 2010

<3

Av lies - 18 maj 2010 21:54

Finns inga bättre män än Ben och Jerry, så det så! 

Av lies - 18 maj 2010 21:14

Sitter och lyssnar på Teddan nu, sommarkänslorna här dååe! Alltså ge mig lov nu! Som Pick sa idag , "det borde vara olagligt att gå i skolan när det är så här varmt!" och jag kan inte annat än hålla med. Jag och Koffer cyklade till skolan idag, fettnajs alltså ;) Efter skolan köpte vi mjukglass och gick till hamnen och satt där ett tag innan de andra skulle ta bussen och det var dags för oss att cykla hem :) I morgon blir det favorit i repris och cyklar igen :) 


NU tänker jag lägga in massa bilder från helgen! :) 


Fredag


    

Rickard och Patrik staplar backar! 

   Stolta vinnare hehe

  

Lördag

    

Kubb

   Köpte pizza på Helenas och åt utomhus (y)

  

Tog en promenix till koffs, sen bil vidare till mig hehe ;) 

   Gräddhyllan... eller? 

     

 

 

  

Den här får avsluta helgen som var fett awesome ;D 

Ovido - Quiz & Flashcards